Excuses - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van vakantie2016NewZealand - WaarBenJij.nu Excuses - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van vakantie2016NewZealand - WaarBenJij.nu

Excuses

Door: Piet

07 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Er komen veel reacties op de blog. Thea en ik vinden het dan ook erg leuk dat iedereen er zo bij betrokken is en de moeite neemt om te reageren op wat wij jullie vertellen en laten zien.
De laatste 2 blogs waren echter zonder foto's. Ik bedoel dus het terras en de wedstrijd. Daar hebben wij toch wel commentaar opgekregen. Waarom geen foto's?
Nou ge woon omdat ik het vergeten ben. Sorry daarvoor. Daarom voeg ik bij dit schrijven nog een paar foto's van de wedstrijd en misschien ook wel eentje van het terras.
Ik hoop maar dat jullie het me vergeven. Zo niet dan heb ik pech gehad.

Ik zal er voor de toekomst aan denken. Misschien komt er nog wel een blog voor we weer terugreizen naar Nederland.

Lieve groet,

Thea en Piet

• 07 Maart 2016 - 14:45

Marijke:

Excuses aanvaard hahaha

Leuke foto's!!!

• 07 Maart 2016 - 16:27

Francien En Ebe:

Fijn dat jullie het zo naar het zin hebben. groetjes van ons

• 07 Maart 2016 - 18:10

Yvette:

Nou, wij vinden het fantastisch dat jullie ons zo geweldig op de hoogte hebben gebracht van jullie unieke reis! Echt petje af en dat terwijl je toch ook wilt genieten en om je heen kijken......
    Wat moet dat een verrijking zijnin jullie leven, deze reis!! Iets om nog jaren op terug te kijken....
    Jongens bedankt hiervoor! En .......een hele goede reis en we hopen gauw eens te horen en zien van dit alles.
    Lieve groetjes ook aan Joop en Ada, zal náár zijn afscheid te nemen, maar that's life!!
    Welke dag dat jullie in kikkerland aankomen???
    Liefs Yvette en Kees

• 07 Maart 2016 - 18:21

Diana Beem:

Hi Piet en Thea,

Heel erg leuk dat ik zo jullie verblijf in Nieuw zeeland heb kunnen volgen.
    De foto's geven een goed beeld van wat jullie allemaal gezien hebben.
    Geniet
    Groetjes
    Diana

• 08 Maart 2016 - 12:50

Theo En Mieke:

Oh wat zitten jullie te genieten! En dan aldoor dat mooie weer. Hier sneeuwt, regent of hagelt het. Soms schijnt de zon en dan valt er weer natte sneeuw, echt maart roert zijn staart. Maaaar... eens barst hier ook de zomer los, dan hebben jullie in één jaar twee keer zomer, nou wat wil je nog meer?
    Veel plezier nog!!