Opotiki - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van vakantie2016NewZealand - WaarBenJij.nu Opotiki - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van vakantie2016NewZealand - WaarBenJij.nu

Opotiki

Door: Piet

18 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Whakatane

Opotiki.

Vandaag 16 februari hebben Thea en ik,  een prachtige rit gemaakt langs de kust van uit Whakatane door de Gorge en langs de kust richting in Opotiki.
In dat plaatsje heeft de tijd echt stil gestaan. Het is oud en vervallen, verveloos en af en toe nieuwbouw ertussen.
Daarna verder af gezakt naar, niet beginnen te lachen in Maori land naar, Hawaï. Echt zo heet het. Het was allemaal zo mooi langs de kust dat ik af en toe vergat foto's te nemen,
Vandaag is het de 17e. Thea en ik gaan samen de stad in.
Ik neem mijn camera NIET mee.  We gaan op visite bij een nicht van Thea.
Chris en Doet zijn voor 3 dagen naar Wellington, naar een taptoe.
Vandaag zijn we ook thuisgebleven; het was rot weer. We zijn even naar de haven geweest van Whakatane ivb met de zeer zware storm die vandaag huis gehouden heeft. Dat was het dan, Morgen naar Kawerau waar wij hebben gewoond van 1964 tot 1968 daarna zijn wij pas verhuist naar Auckland.
Mensen tot de volgende blog.
Liefs van ons.

• 18 Februari 2016 - 11:09

Dag luitjes,

Leuk te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Wat een fantastisch land is het daar toch he. Bekend gebied voor ons. Al die foto's en verhalen laten ons hart weer harder kloppen. Doen jullie de groeten aan de bekenden? Staat de papierfabriek er nog in Kawerau?
    Nou geniet er in ieder geval nog maar even van.

Groet,

John