Wangaporora, de grootste Kiwifarm van New Zealand - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van vakantie2016NewZealand - WaarBenJij.nu Wangaporora, de grootste Kiwifarm van New Zealand - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van vakantie2016NewZealand - WaarBenJij.nu

Wangaporora, de grootste Kiwifarm van New Zealand

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Ja, ja hier ben ik weer gisteren 2 februari zijn we druk geweest met allerlei zaken zoals boodschapjes, naar de garage omdat ik een scheurtje tegen kwam in de achterband van onze auto. Was gelukkig niet ernstig.
Daarna langs de haven paraderen over de boulevard hihi, we waren echt toeristje aan het spelen. Ik lopen pronken met mijn camera het is net of ze nog nooit zoiets gezien hebben. Dat vond ik wel leuk en ja het kan niet uitblijven met die hitte een heel dikke, grote, zalig smakende ijscream mmm. Zoiets is niet in Holland te krijgen. Jammer het is zo lekker en is ook alleen maar te krijgen in Mount Maunganui.
Gisteravond zijn Thea en ik als een verliefd stelletje de duinen in gegaan nee, niet wat jullie denken, we hebben naar de zee gekeken.
Omhoog en weer omlaag was veel te zwaar voor ons, mijn benauwdheid begon daardoor op te spelen. Maar toch heb ik daar prachtige opname gemaakt. Thuisgekomen bij Ada en Joop ben ik gelijk weer gaan vernevelen en na een half uurtje was ik weer boven Jan.
Vandaag zijn wij naar Wangaporora gegaan. Daar is een bedrijf waar ze bijenhoning maken, speciaal voor de gezondheid. Maar duur!!! Ik zal maar niet vertellen wat het kost.
Hierna zijn we naar het oergezellige en oude Te Puki gegaan, naar de grootste KIWI farm van New Zealand.  Daar hebben we het een en ander genuttigd. Vervolgens wat te eten in huis gehaald en wat drank.
Benzine getankt, dat kost hier 1dollar en 68cent. Zo dat is het dan weer voor deze keer. Morgen gaan wij richting de kust en gaan wild stromende rivieren bekijken en fotograferen.
Lieve mensen wees lief voor elkaar en leuk dat er zo veel wordt gereageerd op mijn blog. Groetjes aan alle bekenden en tot mails.
Thea en Ikke.

  • 03 Februari 2016 - 14:16

    Marcel Van Eersel:

    Hallo Thea en Piet,
    We genieten met jullie mee van deze reis.
    Piet hoe gaat het met de gezondheid is, de warmte lekker voor je botten?
    We zijn benieuwd naar de foto's die je mee naar huis neemt.
    Geniet er van,

    Marcel en Fransje.

  • 03 Februari 2016 - 20:31

    Mandy:

    uuhh,,hier zijn ook joekels van ijskes te krijgen hoor,whahahaha,,willen wel bewijs van al dat lekkers

  • 04 Februari 2016 - 08:35

    Attie :

    Weer genoten van je verhaal leuke dingen allemaal.
    Wacht weer op het volgende.
    Groetjes. Attie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

New Zealand

2 maanden naar New Zealand.

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2016

Napier en Hastings

07 Maart 2016

Excuses

06 Maart 2016

Rugby

05 Maart 2016

Terrasjes

01 Maart 2016

Kawerau

Actief sinds 10 Nov. 2015
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 4942

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 12 Maart 2016

New Zealand

Landen bezocht: