Eindelijk het is zo ver vandaag 15 januari 2016. - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van vakantie2016NewZealand - WaarBenJij.nu Eindelijk het is zo ver vandaag 15 januari 2016. - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van vakantie2016NewZealand - WaarBenJij.nu

Eindelijk het is zo ver vandaag 15 januari 2016.

15 Januari 2016 | Hong Kong, Hong Kong

Vanmorgen hebben wij om 08.30 uur onze koffers bij Mandy en Ad in de auto gezet. Hierna zijn wij op weg gegaan naar Schiphol. Daar aangekomen eerst ingecheckt koffers af gegeven en toen met zijn alle een lekker bakkie koffie genomen met iets lekkers er bij natuurlijk.

Ja en dan is het zover klaar om naar de douane te gaan en assistentie om ons naar de gate brengen , waar de stewardessen ons verder hielpen, om 12.45 uur vertrok het vliegtuig naar Hongkong.

Jullie begrijpen het wel. Ik heb dit vast in het vooruit geschreven. Gelijk een testje om te zien of iedereen het wel krijgt.

• 07 Januari 2016 - 12:16

John:

Nou Piet ik heb je berichtje ontvangen hoor. Ik begrijp dat je niet kan wachten tot het de 15e is. Kan ik me voorstellen. Nog een weekje geduld en dan kan je echte berichten plaatsen met mooie foto's erbij natuurlijk.

Groet,

John

• 07 Januari 2016 - 20:16

Henk:

Heb je een regenjas mee, je hebt hem wel nodig dit jaar! Bossie

• 15 Januari 2016 - 13:06

Mariette En Jan:

Hallo piet en Thea

Wij wensen jullie een mooie reis toe geniet ervan en we kijken uit naar jullie verhalen.
    Ik denk dat jullie het verkeerde mailadres van ons hebben hieronder staat het goeie tot schrijfs

Liefs Jan en Jet

jetvanderweert@gmail.com

• 18 Januari 2016 - 16:51

Alie:

Hallo Piet en thea ik hoop dat dit berichtje bij jullie over komt en hoop dat jullie heel veel kunnen genieten heel veel plezier hopelijk hoor ik wel wat liefs en groetjes vanAlieB haha

• 21 Januari 2016 - 13:25

Sieneke: